27 Ağustos 2013 Salı

Yoksun

Yoksa eğer bana saygın,şu ezanlara saygın olsun.
Her okunuşunda, seni bana getirmeleri için dua ettiğim ezanlara.
Ne kadar dönemeyeceğini bilsem de,her defasında yenmeden yenilmeden dua ettiğim,
Ezanlara saygın olsun.

Senin kadar sevememiş olsam da denizleri,güneşi.
Senin kadar dokunamamışsam da Rabbın eline,
Bırak inanmadan ettiğim duaları,özgür kıl..

Sana inat devam ediyorum,yenmeden yenilmeden.
Ağlamadan,gülmeden.
Sevmeden,sevilmeden.
Sonunu göremeden bu ummanda yüzüyorum ardıma bakmadan.

Sen bu kadar bencil miydin sevdan da bilemiyorum.
Çok değiştin ölmeden önce,
Çok değiştirdin.
Sensiz her güne bir çentik atmaktan yoruldum.
Mutsuzluktan sızlanarak yazmaktan yoruldu ellerim.
Kalemlerim bitti,sayfalar tükendi,ben yoruldum.
Seni düşünmekten,seni düşlemekten,
Gitmeseydin ne olurduları hesaplamaktan,
Gittin ya ben şimdi ne yaparım diye çare aramaktan her derde,
Yoruldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder